کنکور

از ابتدایی تا دکترا

کنکور

از ابتدایی تا دکترا

:pushpin:باکتری های نفت خوار، راهکاری برای مهار لکه های نفتی

محققان ایرانی با استفاده ازباکتری طبیعی و بومی ایران موفق به تولید ماده پراکنده کننده لکه های نفتی در دریا در کمتر از یک دقیقه شدند.
این محصول از بیوسورفکتانت های میکروبی- باکتریایی طبیعی و بومی ایران تولید شده و قادر است علاوه بر مهارلکه های نفتی مانع تاثیر لکه های نفتی بر سواحل و روند تجزیه بیولوژیکی ترکیبات نفتی را در دریا تسریع می کند.
محصول تولید شده در ایران پایه بیولوژیکی و باکتریایی دارد، این محصول از باکتری های طبیعی و بومی مناطق جنوبی ایران تهیه شده است، وقتی لکه نفتی در دریا ایجاد می شود با افشانه کردن مخلوط این محصول با آب برروی لکه نفتی ، اثرپراکندگی آن به سرعت نشان داده خواهد شد.
زمانی که ماده به لکه نفتی افشانه می شود، خاصیت چسبندگی نفت وبه ویژه تاثیر نامطلوبی که بر روی سواحل خواهد گذاشت جلوگیری می شود.
این محصول از باکتری های طبیعی آب دریا تهیه شده است همچنین محصولات شیمیایی که به لکه نفتی زده می شود پروسه تجزیه طبیعی نفت در محیط دریا را خیلی کند می کند در صورتی که در این محصول نه تنها کند نمی کند بلکه عمل تجزیه و امحاء مواد نفتی را در آب دریا را تسریع می کند.
نکته:زمان استفاده از این محصول بلافاصله بعد از ریزش نفت در دریا توصیه می شود

  • سید امیر حسین مهربان
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.